Friday, March 09, 2007

мръсен сън


еленко намери изгубеното демо, което бяхме записвали преди поне четири години в мазето на калоян ("ex-безнадеждност"). една от песните от тази сесия години наред ми се въртеше в главата, без да мога да я реставрирам дотолкова, че да мога да я изсвиря пак. сто и петдесет пъти съм я припявал, част по част си я сгобявах в главата...оказа се по-проста от това, което възстановявах по спомен. сега е пак в ръцете ми и мисля да я преаранжираме до представянето на 'софия град'. пукам я за малко на 'тайния' www.myspace.com/kpdo
ужасна е, slightly out of tune, но не кара да настръхвам.


кажи ми три неща от които няма

няма да умра и ще забравя

в мръсния си сън аз оставам сам

приятелите- с гумичка изтрити

хората са просто паразити

в мръсния си сън ще остана сам

ти си три неща от които няма

няма да умра и ще забравя

мръсния си сън

аз оставам сам


на-на-на-на-на

No comments: