Wednesday, October 31, 2007

гъзароинтелигентска

на любимия ми БГ поет, чиято втора книга държа на спешъл рафт в тоалетната

един ми пее и с другите двама ми свирят в слушалките
нек'ви смотани ботове се пробват да ми шиткат ксанакс и оксиконтин през пощата
що не си ходят на село- мисля си
само че тяхното село е поне през три преки в четвъртата
с моите частни палачи спасители мятаме зарове всяка вечер
хич ми не трябват на ония ксанаксите
скачай до ъгъла и за сто по двайсет стотинки си в джаза
само, че първо мини през библиотеката
за да видиш къде се намираш в системата
може да си щракнат я в някой от техните сайтове
я в каталога при надеждата, джани родари и книжките
некои кротки новатори
богати поети
призвани естети
не ползват грам точки, граматика
аз ли съм точно тоя от всички най-точния
'дето ше ги учи на точности
пък и гледай сега
тия тримата
тия, бе, на'ште- в слушалките
вече приключват със жиците
тъй, че да бия камшика ли?
не, няма да лягам още
и без т'ва не мога да спя
шести ден милост от горния
и вече ми иде да раздаам правосъдие

No comments: