Tuesday, January 16, 2007

1) Avaz*







Улицата блести като след дъжд от светлото на общинските лампи. Всъщност навън е по-топло отколкото зад стените. Фините звуци на премерен сигнал през аналогова настъпикутия право в десятката на личното ми stereo.

Като малък броях светещите квадратчета на отсрещния блок. Не може да се кара колело по тъмно за да не те забърше някой психясал надежденец с Москвич. Затова седя зад масата в кухнята и броя квадратчета на тъмно. Баба ми ме намира и ме завлича пред entertainment сандъка за Лека нощ, деца.

Шум. В сърцето имам шум. Листата шумят през есента. Шумът от паузата между песните, идва от няколко жици в баса ми, които не се погаждат добре. Отворих го, но жиците са повече от познанията ми по поправяне на жици.

Трезвен на щайга във вторник в София. По ирония на съдбата съм призован точно тази вечер.

Мислила ли си понякога колко лесно щеше да е ако желанията се изпълняват със скоростта на звука. Моите щяха да приличат на реактивен двигател. Бърз шум. Затова понякога ме боли главата зад тъмните завеси, зад добре изолораната премерена усмивка по уличките в центъра. Слушалките ми са евтини и пропускат шума на София. По булеварда изцяло изблъсква музиката и се настанява удобно в ушите ми.

Бас с Big Muff право в корема.






* Avaz (тур.) - Шум (б.а.)

image: ®eplikas- avaz

No comments: