Tuesday, January 16, 2007

2) Yok*





Изкачи се по стълбите. Избери си мелодия от random парче преминала история, от някоя порция нули и единици, която е била гост в твоята чиния. Чу ли добре как изричат гърлено техните думи с ритуално упорство. Няма да можем да продължим без да подадеш ръка. Няма да можеш да подминеш това с лека ръка. Регистрирай се.

Оглеждай се! Не падай от високо. Всъщност, въобще не падай; стой! Ще е много чудесно при мен.

Вчера: телефонът ми звъни на четиридесетата минута от интересен балкански филм. Бързо променям плановете и потъвам в тимуровско състрадание. Хващам 76 и за половин час пристигам на явката; по пътя слушам Koledoyuran. Вълната ме носи със силата на стар Мерцедес нагоре по Цариградско, момичето на съседната седалка чете нещо от типа на 'Псалм на подсъзнанието’, мислено го свързвам с донхуановски хипи истории от лятната ваканция на палатки на Иракли и Смокиня (не бях аз). Сега е пролет-зима и от юг ме ебават на новопристигнал. Последните 42 стотинки в нокиата отиват за сигнал, че съм пред вратата. Звънецът 33 не работи. Не разбирам и маркировката. Обаче вратата е на един шут и за малко да не похарча 42-те стотинки...

В стаята е момчешки безпорядък, пием бира и не можем да се сетим да си пуснем музика половин час. Пауза.

На сутринта се изтягам ленив като котка, после ставам, двамата пушим и аз скачам на врата на задачите, но пак закъснявам с 10 минути. Тътря стол от кухнята на Вазов 2.0 и вдигам шум.


Бюджет: 3 лв. Два отиват за цигари Мелник, един за дебел седмичник, който не прочитам. В редакцията другите ме гледат очудени от избора ми.

Имам да пиша и друг текст и идеи, и справочник. Колелата се завъртат. Старт!

В съзнанието: импринт от последното четиво, двама луди преследват тайна като съвременни 3D индианаджоунсовци. Ще го преживеем някак си. Бърз трилър с исторически и културни елементи. Спорт за зъби, гимнастика за езика. Семкаджии от всички страни – съединявайте се!

Във филма пред старото кино във Вождовац е соц.


* Yok (тур.) - Не (б.а.)


image: ®eplikas- koledoyuran

No comments: