Tuesday, January 16, 2007

3) Karabasan*




Тръпки, ...а-а-а! Остатъци от мислене любезно прещракват в главата, някъде в тила. Мръсни мисли, досадни като гръцки хор с максимум reverb. Искам да се отдръпнеш внимателно от мен, назад, назад! Маски, направени от царевица.

Интермедия: два целомъдрени касови апарата спорят за Хегел, ще купуват toy-камери на едро и ще отворят онлайн магазин за недоверчивото прясно поевропейчено племе. Кой ще проявява филма не е ясно. Чакат доставка дигитални гърбове за закърняло мислене. Колкото по-мацнато, толкова по-арт. Поп-арт. Арт за попове и попадии, видехме им номерата, дадоха ги по телевизора. Задния номер, задния...

Асоциации на парче в храма на Шоубизнеса. Малко по малко. Лека полека. Хората си правят брейнсторминг вместо линия сутрин за загрявка. С кафето, някак си...

Част две: назад в пътуването ми, моменти, които съм пропуснал, но са регистрирани, вятърът, пейките на Таксим; нагъл мустакан ме гледа, знам че ме гледа, отварям вестника и се преструвам, че чета неразбираемите словосъчетания.
На петата минута вече тихичко сричам думичките, тези, които съдържат по-малко съгласни. Гърлено ‘р’. Искам да се върна там през нощта, но с по-добри слушалки. Soundtrack за топла леко дъждовна вечер. Поддавам се...

Кошмарът: не, не е само в моята глава; получих съобщение help + линк от брат ми. Линка не го давам, намери си свой линк с кошмари. Онази сутрин се събудих разтревожен, днес ме насметоха заради резултатите, макар да не бяха в пряка връзка. Паяжини. Иначе мерси за аплодисментите, доста игра ще падне; предчувствие.

Искам: да разпусна в контекста на плашещото зрителя. Готов съм на крайности.

Кореспонденцията с нея е: лаконична и в рамките на добрия тон. Смея да твърдя, че "резултира"** от прогресивната ми политика на тиха дипломация.

Слонове с пантофки на Маноло Бланик на светски водевил във Военния клуб. Майките им стягат папийонките до 42, после се женят.

Като цяло е тъжно.

Gnaw me!

*Кошмар (тур.) - б.а.
**respect @ http://www.partyara.blogspot.com, тя също ъпдейтва рядко, но пък е определно шесторъка в останалата част от действителността;



image: ®eplikas-dadaruhi

4 comments:

drive like there's no tomorrow said...

още една бележка под линия, даже под две линии: фотоблогът http://www.helium-sunset.blogspot.com/ си заслужава отвсякъде.

retroactive, както се казва.

nikogetcat said...

Come quickly Many sexy girlin you,Make friends with the most beautiful girl

zev said...
This comment has been removed by the author.
zev said...

may i ..

http://vaangeorg.blogspot.com/