Friday, July 30, 2010

неважен

вътре във вашите
пестеливо изкривени усти
аз, не, няма да търся одобрение
бледо подобие на зачитане
преснимано копие
измамно
излъгано
жалко
аз няма да питам за още
аз, не, няма да питам въобще
изобщо
изящно
изключено
да, аз се отричам от вас
не, аз се отричам от себе си
в поредица от окончателни решения
в редица от финални заключения
тежки папки
с ваши диагнози
перверзни прогнози

неуверен
нищожен
и слаб
ненужен
неоценен
и неважен

изобщо
изцяло
измамно
излъгано
жалко

изключено
да се върна назад
да падна по очи
в лицемерна молитва
ВИЕ ВСИЧКИ
имате нужда от това
но
ВИЕ ВСИЧКИ
нямате нужда от мене

неуверен
нищожен
и слаб
ненужен
неоценен
и неважен

изобщо
изцяло
измамно
излъгано

ЖАЛКО!

просто изключено!
твърде малко
от вас вътре в мен
твърде странно
седем сенки се стягат
около мен
в поредната гранична
ситуация

вдигни ръце от мен
вдигни ръце
горе ръцете!
аз съм на ред
и ще стрелям

окончателно никога вече
неуверен
нищожен и слаб
завинаги мъртъв- все още
ненужен
неоценен
и неважен

изобщо
изцяло
неважен

жалък
измислен
и малък

в поредица мрачни лъжи
в система от мънички стъпки
програма от междуметия
между моите празни очи
се подреждат послушно планетите

и вътре на тъмно
дълбоко навътре във вашите
пестеливо изкривени усти
аз, не, няма да търся спасение
аз няма да питам за още
аз, не, няма да питам въобще

изобщо
изцяло
измамно
излъгано

жалко

вместо вас
ВИЕ ВСИЧКИ
ВИЕ ВСИЧКИ СТЕ БОЛКА

до един ще ви смажа

неуверен
нищожен
и слаб

до един ще ви смажа

ненужен
неоценен
и неважен


19.06.

No comments: