Sunday, January 30, 2011

някои изненади се случват твърде скоро

от улиците в стария град в пловдив
през един ъгъл в индустриален пекин
през бардака в downtown хайфа
до вратата на моята стая
на една тайна не-полицейска честота
вибрират следните думи:

някои изненади се случват твърде скоро
някои навици не избледняват
други навици са победими
колко е могъща нощта в тази малка кутийка
в европейската част на арабския квартал
в леглото до теб
само ти ставаш истина и сърцето ми прескача
от вкуса на внезапното осъзнаване-

само момента има смисъл
миналото е свършило и има само днес и сега
знам и не искам да го изпусна
както не искам да те пусна да тръгнеш за работа

и като подредени но не по цвят шишенца с лак за нокти
под прозореца пред едно спасено от фронта за освобождение на растенията
измръзнало цвете
аз подреждам малки мисли и малки желания
плахи проекти за едно възможно щастие

някои неща стават в пъти по-бързо и почти неочаквано
но аз съм голямо момче и съм вече готов да ги посрещна


30.01.2011

1 comment:

go! said...

Некои куки май са много лоши мутри.