Tuesday, May 09, 2006

Първи клас, втори срок

Когато те видях онази вечер на партито не издържах и си тръгнах. Пак се случи същото, дали го очаквах? Откакто те видях онази вечер те сънувах няколко пъти по различен начин. Сънувах, че те чукам, сънувам че чукам други момичета, които пак са ти. Сънувах, че изпитвам ужас от присъствието ти зад кадър, сънувам, че съм назад във времето и се чувствам жив. Страх ме е от теб. Мисля си за теб, но няма да ти напиша един ред в прав текст затова. Трябваха ми повече от три години плюс една за да разбера, че ти няма да ме слушаш, защото си на самостоятелно ниво, което не търпи намеса и съучастие. Тогава какво правиш още в съня ми? Иначе аз разбирам, с не много голяма охота, че може да се окаже така, че да те обичам, хм, вечно? Знам, че една дума може да ме накара да се върна още толкова години назад и да забравя. Може би ми правиш услуга като не ме обичаш.

No comments: