Wednesday, October 25, 2006

цигари

Тръпчив е вкусът на цигарите
Горна Джумая
по небцето,
но по - ми е гадно, че слушаш и гледаш,
а не разбираш.

А пък на теб кой ти е казал, куче,
че ти си дарен със истина,
че ти си с на господ шлифера,
абе- в голямото доброутро.

Кой те е лъгал навремето,
че има смисъл да шествате
и да се тествате
по паветата и по площадите.

Какъв си ти да съдиш
по това, което виждаш,
а ти виждаш к**а ми
защото си твърде ниско.

В деня, когато ти качиш левъла,
аз ще се гръмна на булеварда;
и ти все пак ще натрупаш
позитивен рейтинг по медиите.

Вземи си една от моите
и ме слушай като ти приказвам.
Аз не пея на вятъра
и вятъра не ми пее на мене.
Само ме дразни през зимата,
когато съм си заебал качулката.

За тия годинки батенце
изпуших сума ти цигарки.
И след всяка една една визия
изплуваше и ми беше едно нереално.

Така, че... не ми говори ти на мене
за истина,
защото ще си говориш без мене.

25.10.2006

No comments: